x 

Klantenservice

  1. Betaalmogelijkheden
  2. Herroepingsrecht
  3. Verzendkosten
  4. Algemene voorwaarden
  5. Contact
  6. Openingstijden
  7. Privacy Policy
  8. Klachten

Betaalmogelijkheden

U kunt op diverse manieren betalen:

iDEAL:
Veilige en snelle online betalingsmogelijkheid zonder kosten en beschikbaar voor bijna alle Nederlandse banken
iDeal betalingen worden bij ons door OmniKassa van de Rabobank afgehandeld.
Uw betaling is direct bij ons bekend, waardoor we meteen tot uitleveren kunnen overgaan.
Bij storing van iDeal, of wanneer om andere reden de betaling met iDeal niet lukt:
- Maak dan gebruik van een vooruitbetaling met als betalingskenmerk uw bestelnummer.

Vooruitbetalingen:
t.n.v. Zondag Zonnevakmensen BV te Rosmalen op rekeningnummer:
IBAN: NL28RABO 01702 95 273
Vermeld uitsluitend het BESTELNUMMER als betalingskenmerk
Alle overige betalingskenmerken bemoeilijken de verwerking van uw betaling.
Voor betalingen met niet Nederlandse rekeningen is soms het BIC / SWIFT adres nodig: RABONL2U

Rembours
(uitsluitend voor zendingen binnen Nederland!)
U betaald contant aan de bezorger.
Hiervoor betaald u extra kosten die duidelijk aangegeven worden in het "winkelmandje" voordat u de bestelling definitief doet.
Let Op! Deze kosten worden bij gebruikmaking van het herroepingsrecht niet terugbetaald.

Creditcards
Acceptatie van Visa, MasterCard en Maestro zonder bijkomende kosten.
(geldt alleen op de website, in onze winkel alleen PIN of contant!)

PayPal
Selecteer deze betaalmethode in het bestelproces als u wilt betalen
met uw PayPal-account.
Berekende toeslag wordt per bestelling duidelijk aangegeven.

Betalen bij afhalen in de winkel
Betalen bij afhalen is uitsluitend mogelijk op onderstaande twee manieren:

* Contante betaling
* Betaling met PIN / EVM / Maestro

Herroepingsrecht

Herroepingsrecht in klare taal:
U kunt binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw aankoop deze aankoop ongedaan maken.
Het product dient dan compleet, onbeschadigd en in zijn originele onbeschadigde verpakking aan ons geretourneerd te worden.
Producten die gebruiks- of verpakkingsschade hebben, of producten die niet meer compleet zijn, komen niet in aanmerking voor (volledige) terugbetaling.
LET OP! Verpakkingen zijn al beschadigd wanneer er op geschreven is, of wanneer er stickers op geplakt zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor omdozen en/of verzenddozen.

Het volledige juridische verhaal vindt u in onze algemene voorwaarden, waaruit hier een stukje volgt:

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.

Wanneer een correct beroep wordt gedaan op het herroepingsrecht, zullen gemaakte verzendkosten voor de heenzending door ons worden terugbetaald.
Betaalde rembourskosten (betaling aan postbode of chauffeur) worden niet terugbetaald.
De verzendkosten die het retourneren met zich meebrengt zijn altijd voor de rekening van de koper.
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw ordernummer en indien u wilt, graag de reden van het retourneren.  (de e-maildatum zullen wij hanteren m.b.t. de bedenktijd)

Onvoldoende gefrankeerde leveringen worden niet in ontvangst genomen. Verder adviseren wij u retourzendingen altijd te verzenden met "track & trace", aangezien u verantwoordelijk bent voor de retourzending.
De behandeling van uw retourzending kan maximaal 14 dagen duren, maar in de praktijk is dit veel korter.

De volledige algemene voorwaarden vindt u hieronder bij "Algemene voorwaarden".

Verzendkosten

Een overzicht van onze actuele verzendkosten vindt u hier.

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Contact

Zondag Zonnevakmensen BV

Tot 31-12-2016 Huidige adres
Voltstraat 18 Westeind 11
5021 SE  Tilburg 5245 NL  Rosmalen

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon:  073 - 205.30.90 (Tijdelijk ook nog 013 - 53.66.999)

Standaard openingstijden van onze winkel:

De actuele openingstijden staan hier!

Privacy Policy

Alle gegevens die door Zondag Zonnevakmensen BV worden verzameld, zullen vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet kenbaar worden gemaakt aan derden. De informatie die u aan de Zondag Zonnevakmensen geeft, zal met de grootst mogelijke zorg behandeld worden.
Het doel van het registreren van persoonsgegevens door Zondag Zonnevakmensen BV is het in kaart brengen van de activiteiten, problemen en onderwerpen welke spelen tussen consumenten en webwinkels alsmede van het eventueel kunnen leveren van redactionele en commerciële informatie aan onze bezoekers.
De website kan links bevatten naar andere sites en sites van business partners die niet tot Zondag Zonnevakmensen behoren . Zondag Zonnevakmensen BV is niet aansprakelijk voor de privacy praktijken noch de inhoud van zulke sites.
Zondag Zonnevakmensen BV zal naar aanleiding van een verzoek elke geregistreerde bezoeker (en zijn of haar persoonlijke gegevens) uit de database verwijderen. Indien u nog vragen heeft over deze privacy verklaring, de site van Zondag Zonnevakmensen BV of uw ervaringen met de site, dan kunt u contact met opnemen met Zondag Zonnevankmensen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klachten door te geven. Dit kan per e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info.

 

Laatst bekeken

Mijn Account